Short style.

Jag mår fortfarande illa, om någon var intresserad av att veta det. Från och med imorgon måste jag verkligen sköta min mage. Kokt potatis är något jag kan äta, och därför ska äta. Billgt, bra och gott. Men nog om potäter nu! Igår när jag var fullproppad av chines food så flashade jag min mage för Micke, och han blev lika förvånad som jag. Min mage är inte uppsvälld längre! Eller ja, inte gravid-uppsvälld iallafall. Så nu kunde karln min pust ut och sluta köpa gravtest i present var och varannan dag. Hehe. Han är bra go min älskling!
Jag mms:ade honom nyss en bild på mitt hår i handfatet.. stackarn, han är verkligen helt galen i mitt hår. Jag väntar spänt på ett svar.



-Is it still possible to believe in love at first sight?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Men haha! Du är rolig du, det är allt jag kan säga =)

2010-03-14 @ 20:41:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0