Shinedown and scandal.

"You'll find a woman, and you'll find love".. Jag sitter och sjunger med i Shinedown's Simple kind of man. Helt underbar låt. Underbar text. Detta är faktiskt Mickes favorit, och jag kan förstå varför. Hans kommande tatuering kommer ha något med denna låt att göra.. mer än så säger jag inte. I skrivandets stund kom jag att tänka på det här med låtar och att sjunga med. När jag igår satt i bilen hem från söderhamn kom jag på mig själv med att sjunga med i nån låt som framfördes av idolvinnaren.. Kanske ska jag skriva ihop ett mail till Mix Megapol om att dom fan får variera musiken mer? Alla som känner mig vet att jag aldrig skulle sjunga med i sånna jävla låtar. Idolhelvete. Man blir liksom hypnotiserad. Texterna fastnar i huvudet vare sig man vill eller inte. jag slår vad om att det är något dålt budskap i alla förbannade radiolåtar. Något i stil med "sjung med. köp plattan. kör förbi mcdonalds och köp lilla menyn.". Om jag inte slutar lyssna på radio slutar det väl med att jag sjunger med i nån jävla melodifestivallåt! Och blir fet. Nu viskade en liten fågel i mitt öra att tydligen så kan man köpa cd till bilen. Kanske att jag skulle göra det! Vilka grejer dom kommer på! Vad kommer här näst? Typ telefoner utan sladd?

-He soooo needs to be voted of the island.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0