Retarded readers?

Kikade på film i valbo efter datorköpet idag förresten! Förr när jag bodde i valbo hängde jag typ jämt hemma hos Henke och Lina. Nu var det a long time sen det hände sist! Så det var trevlans. Mimmi (se bild) var såklart där, likaså Mysan och kidsen. Det bjöds på varma mackor, kaffe och naturgodis till filmen. Riktigt trevligt. Nu ska jag hoppa in i dusch..STOP! Varför säger man så? "Hoppa in i duschen". Tänk efter alla ni som läser, visst säger man så? -Jag kommer strax, ska bara hoppa in i duschen! Jag vet inte hur ni gör, men inte fan h o p p a r jag in i duschen. Skulle jag väl slå ihjäl mig tillslut. Så varför detta uttryck? Jag ska bara slänga mig in i en dusch, är ett annat. Ja ja, tillbaks till vad tusan jag pratade om.. Jag ska alltså duscha nu och sen krypa ner i sängen och kika film. Jag och Micke började kika på Luftslottet som sprängdes igår, men eftersom jag var drop dead tired satsade jag en tia på att jag skulle somna inom tio minuter så fort vi tryckt på play, vilket jag också gjorde. Den var tydligen bra iallafall, enligt Micke som höll sig vaken. Så vad jag vill komma till är att jag tänker krypa ner i sängen efter en dusch och kolla på den filmen. Gud, jag pratar som att ni vore efterblivna hela högen! Haha! Jag säger good night nu och t r i p p a r försiktigt in i en varm dusch. Over n out!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

hahaha! ja varför ska man antingen hoppa eller slänga sej in i en dusch?? sånt man kan fundera på i brist på annat ;P

2010-03-30 @ 23:20:47

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0