Psycho sunday.

Nu sitter jag här ensam, igen. Varje söndag känns lika tung. Något annat som känns tungt är min kropp. Men inte hänger jag läpp för det inte! Typ. Jag funderar på att dra till Söderhamn över veckan igen. Men det som är ett stort minus med att åka är att jag inte kan träna på hela veckan... igen! Förra veckan blev det bara ett pass, fy skäms! Men å andra sidan kan jag ta promenader i det fina vårvädret över allt, inklusive Söderhamn. Så då är ju frågan; Promenader eller spinning? Gud, jag orkar inte tänka! Vill kidnappa Micke till vår säng och ligga där resten av denna dag! Suck. To be continued..

-It's hard to imagine that anyone so beautiful could be that lonely.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0