Porridge and parking.

Känner mig helt jävla sop-slut! (ja hannes, mitt nya favorit uttryck!) Orkar inte prova några kläder idag, så jag tror nästan att jag åker ut dit på torsdag så kan min snyggare halva följa med också. Jenka var fortfarande sjuk, så jag behöver inte agera god värdinna ikväll. Det var lite tur i oturen nästan.. för jag är som sagt helt jävla slut! Farligt med styrketräning ju! Dagens middag består av havregrynsgröt och en smörgås. Orkar inte fixa något bättre. Dom senaste dagarna har jag tappat matlusten känns det som. Ville inte ens ha godis(!!) i lördags när Micke köpte. Nej, nu måste jag gå ner och flytta audin. Är 30 jämnt eller ojämnt förresten? Satans datumparkering! Här är förresten en bild från våran gata på hitta.se! Ni vet, man kan välja gatubild och gå längst med vissa gator. Tekniken går framåt, och detta är lite roligt med tanke på att våran Mickes bil kom med! Faktum är att den står precis där just nu.




Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0