Painful posture.

Har suttit ett tag och slösurfat på facebook. Satan i gatan vad man får se och läsa! Jag kan inte göra annat än att skratta. Bilder finns det ju gott om, fula och fina. Det jag nu har kommit på, igen, är att folk med dålig hållning är det fulaste som finns! Japp, det är topp tre fulaste man kan göra med sig själv! Såg en tjej som stog på stranden i bikini och poserade i vågorna.. Fin bild, ful tjej. Varför? Jo, för att hon såg ut som en jävla pösmunk! Sträck på ryggen, ut med bröstet! Jag är så jävla glad att Håkan har tjatat på mig ändå sen jag var liten att jag ska sträcka på mig. "Men titta på Elin! Vilken fin hållning hon har!" har jag bland annat fått höra. Men vad vet jag? Puckelrygg kanske är den senaste flugan? "Vad har du på ryggen?" Ingenting. "Här får du en puckel!" Skratta mamma, skratta. Visst, Keira är skit snygg.. men come on! Vill hon sluta som Quasi eller?

  

-Does women just wanna be rescued?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

HAHAHA!

2010-03-11 @ 20:05:10
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: irene

Alltså fyfan, jag är så jäkla lik Quasi alltså! o_O

2010-03-22 @ 10:41:03
URL: http://stygglama.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0