Night with NCIS.

Så börjar även denna dag lida mot sitt slut.. Lika bra det, för jag är sjukt trött i kroppen. Ska bli lovely att krypa ner i sängen och kolla på (läs somna till) Navy CIS. Det är mitt favorit program på tv tror jag. Förutom despan som sorgligt nog uteblev idag! Hoppas ni alla där ute i världen har haft en lika effektiv tisdag som jag har. Och angående mitt inlägg mad over mail - tydligen så har paket nr. 2 inte blivit skickat pga datorproblem eller något liknande. Så den här gången hade du tur, Mr Mailman! Undrar dock fortfarnde vart brev nr. 1 tagit vägen. Nu måste jag shutta ner the computer, NCIS börjar om six minutes! Solong suckers!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0