Marvelous mother

Puh! Nu sitter jag och pustar ut ensam i lägenheten. Vinkade av brudarna vid tåget för två timmar sen. Och efter det sprang jag dirket ner till tvättstugan och slängde i ytterligare tre maskiner. 9 maskiner har jag tvättat ikväll, snart ska det sista hängas och torkas. Varje gång jag träffar Cedendahls blir jag lika slut i kroppen och framförallt knoppen. Det är verkligen ett heltids jobb att vara mamma, precis som dom säger. Jag är ju inte alls van vid att ha en 1,5 åring skratta och gråta och härja omkring här hemma. En stor eloge till alla ensamstående mammor där ute! Och pappor. Syrran väntar ju dessutom en till knodd, hell yeah! Och att hon pallar med allting utan att bryta ihop eller klaga eller typ dö är för mig helt oförståerligt! Jag vill hylla min syster för att hon är en sådan fantastisk mor! Och mig själv för att jag är en enastående gudmor och moster. Det kommer dock dröja några år innan jag ser ut såhär:


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0