Magic mascara.

Jag vill börja med att tacka gudarna för mascaran! Hur fult hade det inte sett ut annars? Speciellt med mina fjuttiga fransar.. Nä, tacka vet jag Maxfactors Falsh Lash effect. Och ja, jag vet att hudfärgen ser annorlunda ut på bilderna, men ni får helt enkelt live with it!




Jag kom nyss hem från en shoppingtur på köpis med Stina. Var otroligt trevligt måste jag säga! Vi handlade lite underkläder, sytråd, fikade och jag langade vin. Sen på vägen hem drog hon på basen i röda faran och vi både blev sugna på ferre! Så morgondagens fest är vi redan taggade till! Kommer bli ett skapligt gäng på cirkus 10-13 pers här hemma. Kommer bli intressant att få plats. Men äh, det löser man väl! Nej, nu ska jag hjälpa min hunk vid spisen. Hej så länge!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0