Hot hunk!

Jag saknar min kärlek just nu. Önskar att han vore här med mig. Men tydligen så fungerar inte det här med önskningar något vidare bra. Om jag hade fått allt jag önskat hade jag inte suttit här i mjukisbrallor med håret i en knut mitt på huvuvdet i sann lilla my-anda. Nej nej. Då hade jag legat på playan med en paraplydrink i handen, tillsammans med min kärlek såklart. Så vad får jag ut av att önska att han vore här med mig egentligen? Ingenting. Och folk förväntar sig att man ska tro på gud. Äh, släng er i väggen! Nu ska jag ta en promenad och sen ska jag lägga mig i kärringgrillen och låtsas att en del önskningar trots allt slår in.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0