Hair up, 2.

Jag brukar få många kommentarer om mitt hår. Att det ser bra ut. Är jätte roligt att höra, mitt hår är mitt allt känns det som! Är nog inte många som skulle känna igen mig i platt hår, eller med kort hår faktiskt. På mångas begäran tänkte jag därför beskriva i korthet hur jag fixar det.
1. Använd en volumaster på allt underhår. Viktigt att du tuperar och sprayar en aning innan du använder tången. Det blir helt enkelt mest volym på det viset! 2. Jag använder min plattång för att fixa vågor och lockar lite här och var i håret, för att busa till det och få extra volym! 3. Spraya mycket och tupera. Använd gärna dust it vid benan så får du volymen ända uppifrån! Det är alltså inte svårare än så! Enjoy!


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0