Good girl.

Muskelpasset imorse gick över förväntan. Och då menar jag inte att det gick bra, jag menar att jag inte hade dödslängtan! Jag förstår verkligen inte hur jag kan vara så svag!? Jag ser inte så svag ut.. eller? Jag är iallafall duktig! Good girl. Hur som helst är det bra nu, jag sitter och degar i soffan efter några timmar på stan med Stina. Inväntar träningsvärken. Jag funderar starkt på att åka ut till jobbet (japp, jag har faktiskt ett sånt!) och shoppa lite. Såg att dom fått in grymt mycket snygga kläder!! Så antingen spenderar jag hela eftermiddagen och kvällen hemma, eller så åker jag ut och köper mig ett drop dead snyggt linne för en hunka. Tough choice! Men oh my fuckin' god! Jennifer ska ju komma ikväll om hon är frisk! Hade jag helt glömt. Sänder henne ett mess och frågar.


Jennifer, Hanna och jag i fredags. Hahahahaa!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0