Gases and grandpa.

Har haft ett mycket givande samtal med sjukvårdsupplysningen alldeles nyss. Min uppblåsta mage beror nog kanske säkert mycket möjligt på magkatarr. Provar att äta tabletter och len mat i nån vecka och ser om min inbillade graviditet avtar. Det skulle vara wonderful att slippa dessa gaser! Nu ska jag sparka in mig själv i duschen och sedan ta en omväg till bilen så att jag får avnjuta +4 grader och solsken innan jag kör till söderhamn. Jag är lite kluven över dessa plusgrader just nu faktiskt.. Självklart vill jag också att det ska bli vår och sommar.. men jag vill verkligen att snön ska ligga kvar bara en enda helg till! Och just av den enkla anledningen att jag och micke har planerat in skoter skoter skoter. Förresten, jag drömde att jag fick en cross inatt. Den var svart med rosa detaljer. Grymt!
I eftermiddag blir det en fika hos farfar, det var längesen sist.



-Do we search for lessons to lessen the pain?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0