End of an era.

Detta är mitt 135e inlägg! Och detta firar(?) jag med att lägga ner sex and the city-citaten. Sanningen är den att jag pallar fan inte lägga ner någon ork på att hitta ett bra citat som typ på ett ungefär passar till inlägget. Just as you know! Bloggar lite mer senare och berättar om min händelserika vecka i östanbos djupa skogar - jagad av älgar är väl det mest intressanta..


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: AMELA

TACK för tipsen.. har googlat runt mig lite vad man bör äta och icke.. Det är skitkonstigt - När jag ska sova så tänker jag på dumma saker och de roliga är att jag drömmer om det under natten och det är såna saker som gör mig oroliga (vaknar mitt i natten och den klumpen man har i halsen har blivit större) Det känns även som om mina luftvägar krymper ibland och jag har svårt och andas. Och jag brukar också må illa för de mesta under hela dagen ;/

2010-03-19 @ 12:48:45
URL: http://pepiopi.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0