Dull day.

Den här dagen har gått i mjukis klädernas tecken..

Nu har jag på mig svart kofta och rosa mjukisbrallor. Väntar på att karln ska träna klart så vi kan åka till det berömda Willys och inhandla morgondagens frulle. Imorse strosade jag runt i en skön peakhood som herrn i huset vuxit ur, och sportbrallor ärvda från östanbo. Skön dag. Eller ja, förutom mitt illamående tack vara magkatarren. Linjen mellan hunger och illamående är hårfin. Men man ska väl inte klaga antar jag.. det kunde ju vart värre. Typ jordbävning.

-I finally had to sit on his face to shut him up!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

haha ja precis- typ jordbävning haha :P

2010-03-12 @ 13:59:47

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0