Cute carousel.

Vanligtvis brukar jag tycka om söta Polarn o. Pyret reklamerna.. Men den senaste, om fleecen.. Alltså jag blir ju helt snurrig när hon gungar! Sitter jag för nära tvn kanske? Anyways, känner mig inte alls sjuk idag. Vettefan vad som var fel med mig igår? Hade lite feber, illamående och huvudvärk. Lite yrslig också.. Ni vet, man känner sig lite berusad typ? Hur det än var igår så är det bra idag. Så jag skuttar iväg och tränar core 11:45. Nu är det dags för kaffe, följt av diskning.
Och här har ni den; en bild från reklamen.. blir yr bara jag ser bilden fan!



-Since when did it became appropiate to bring babys to the restaurant?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Kanske det var ett tecken på att du måste vila från träningen ett par dar? :S

2010-03-06 @ 14:56:52

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0