Breech and breakfast.

Tänk er att få vakna och frukosten står upp dukat på bordet - nybakat bröd från bageriet brevid, lönneberga skinka, färskpressad juice och kaffe. Det hade inte suttit helt fel va? Så, mina vänner, vaknade jag igår! Då hade snyggingen klivit upp en timme innan mig för att mysa till det! Karln min skämmer bort mig alldeles för mycket! Efter frullen åkte vi dessutom iväg till valbo och shoppade en gnutta. På intersport kastade jag på mig ett par läckra mjukisar i vitt, som tydligen gjorde mitt ass oemotståndligt.. så dom var han naturligtvis tvungen att skämma bort mig med. Me so happy. Me so inlove. Me so spoilt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

Det är så det ska va! ;)

2010-03-28 @ 13:54:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0