Bandy and bump.

Kvällen fick en oväntad avslutning! Även fast min kropp var döende efter styrketräningen imorse hakade jag på och spelade innebandy i en timme! Vi var ett glatt gäng på sex brudar, hur kul som helst! Jag gick såklart all in och fick därmed slänga mig framför målet för att rädda ett skott från Pyret! Resultatet blev ett mindre mål för dom, ett mer blåmärke för mig samt bula mitt på knät! Men det vare värt! Vi ska köra varje tisdag nu är det tänkt, vilket är perfekt då jag har styrka på förmiddagarna. Styrka + kondition = Gött mos!

Kanske dags att använda epilatorn jag har fått låna av Maria??

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0