"svart kavaj"

Efter mitt senaste inlägg var det lite smått kaos här hemma. Bröstet fuckade upp sig igen, och hälsocentralen är dumma i huvudet. Jag har väntat på provsvar i över två veckor, så jag ringde nu själv ner. Tydligen så har jag för lågt värde på trombocyterna.. eller nåt i den stilen. Jag blev rasande och frågade sammanbitet varför dr Bosse inte har hört av sig som han skulle? Jag fick inget vettigt svar. Det enda dom kunde ordna var ett (hör och häpna) telefonmöte om två veckor. HA-HA-HA, säger jag bara. Fy fan. När man kommer in för bröstsmärtor och magsmärtor som man besvärats med i flera månadera, då får man ingen som helst hjälp känns det som. Inte ens mina provsvar kunde han ringa och berätta. Nej, fy fan. Ibland önskar jag att jag fick nästan dog, enbart så att jag kunde säga "Va fan vare jag sa! Va! Hade ni gjort något i tid, eller enbart trott på vad jag säger, kanske vi kunde ha undvikit detta!!!!!!!" Fuck them.

Efter att jag lugnat ner mig och torkat tårarna (som kom pga smärtan i bröstet) begav jag mig på en minipromenix till Erikshjälpen för att se om dom hade någon svart kavaj. Och det hade dom! Så den senaste stunden har jag ägnat mig åt symaskinen. Den var nämnligen en aning för stor. Jag vet fortfarande inte vad jag tycker om kavaj.. det känns lite för propert för mig. Men nu har jag en iallafullafall. Tummen upp till det fyndet för 50kr!



Dagens lunch bestod av ett äpple och en shake. Jag är bra sugen på en omelett till middag, men vi får se vad jag lyckas bjuda mig själv på. Hörs senare!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0