"spy-illa"

Hemma igen efter en promenad på 1,5 timme. Ingen vidare power i den walken, men men. Innan jag drog ut mådda jag illa, riktigt spy-illa. Och inte fan gjorde frisk luft susen heller. Illa mår jag fortfarande. Big time. Vet inte vart jag ska ta vägen! Vad jag ska göra för att det ska gå över!? Sliter mitt hår i förtvivlan och uppgivan (..är det ens ett ord? Uppgivan? Äh!).


(Gårdagens glitter-grillnings outfit, me like!)

Nu ska jag dra igång filmen Kick-Ass och hålla tummarna för att det kan vara något att se. Micke kikade på den i lördagskväll, medan jag sov på hans arm i soffan. Den var helt ok tyckte han. Och han brukar ju inte ha fel min trolovade.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Frida

Kick-ass är fett bra!

Och jag bara älskar (!!!) din stil! Om man ändå kunde vara lika snygg ;P

puss!

2010-06-06 @ 21:00:11
URL: http://raspberrylime.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0