"orka?"

Men herre min gud alltså.. Jag är helt jäkla död här i soffan. Fryser och är trött. Blir absolut ingen promenad ikväll, nån måtta får det vara! Fast kanske att jag kör lite på crosstrainern, här hemma.. Då finns det ingen risk att jag fryser iallafall. Men det är ett stort kanske måste jag erkänna. Jag har ätit en alldeles för stor portion makaronpudding nu, så någon form av motion borde jag utöva. Eller så säger jag som min farbror Uffe brukar säga: "Orka?"


Och när jag ändå nämnde min farbror måste jag passa på att meddela alla nyfikna som läser min blogg att min kusin är ihop med en modell! Och då menar jag inte någon liten slyn-modell från en håla. Nej nej, här snackar vi the real shit! Johanna Jonsson, 91a. Googlade henne och holy moly - sicken pingla! Grattis till fångsten Gabbe! (Baserar detta info från ett telefonsamtal av Uffe)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0