"Night!"

Go' kväll! Snart ska jag hoppa in i en dusch och därefter go to bed.. eller lukta på Mickes kudde och gråta mig till sömns, skulle jag kanske säga? Men innan det ska ni få en dagsrapport.

Imorse vaknade jag av en dröm om att Lotta (chefen) stod vid min sängkant och stirrade på mig. Om jag försovit mig?, tänker ni. Lite kanske.. Jag måste gå upp ca 3 timmar innan jag börjar. Dels för att hinna fixa mig, men mestadels för att hinna vakna till liv. Kaffe ska kokas, internet ska kikas, sminka ska läggas, håret ska fixas, frukost ska göras, dusch ska tas, kläder ska hittas.. Och tänk er att göra allt det där i slowmotion - 3 timmar.

Väl på jobbet, strax innan nio (suicide!), var det dags att göra en månadsrapport. Eftersom jag kommer vara BC en tid i sommar behvöer jag lära mig både det ena och det andra på kort tid. Piece of cake!

Efter jobbet fick jag veta att träningen var inställd. Detta resulterade i långprommis med Stina, följd av grillning med henne och Carro. Öl, Pepsi max, fläskfilé, kyckling, pommes, sallad, marinerade vitlöksklyftor, vitlöksbröd... Följt av (en sked!) glass. Mmmm!

En bra dag helt enkelt. Och mamma, jag hade ett sååå snyggt halsband på jobbet idag. Tänk er halsbandet med diamanter/prälor som Carrie fick av Aleksandr Petrovsky i näst sista Sex and the city avsnittet, fast i silver. Superb!


...oj, vilket långt inlägg detta blev. Sorry! Och tack, om ni orkade läsa ända hit. Night!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0