"jobbiga måsten"

Mornin' y'all! Jaha, tror ni inte att jag vaknade innan 9 idag, när man är ledig? Skulle jag ha ställt klockan på 9 slår jag vad om att jag inte orkat kliva upp. Men så är det väl.. alla måsten är jobbiga. "Jag måste ut och gå" resulterar i en otroligt jobbig känsla. "Jag måste laga mat" innebär att det blir mack-middag. Men skulle jag helt spontant samma dag och samma minut tänka "äh, jag går ut och går" eller "nu ska jag testa det här receptet" hade det inte alls varit lika jobbigt. Skumt det där.. Alla dessa jobbiga måsten. Någon som känner igen sig?

Anyways.. Frukosten är äten och nu ska jag röja lite här hemma innan det blir en powerwalk - för att jag vill. Inga måsten, inga jobbiga känslor.

Förresten, någon annan än jag som måste sova med fläta? Om inte så vaknar jag och ser ut som på bilden.. Haha, ruffs from hell!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0