"God natt!"



Bästa låten just nu! Fast kan inte hjälpa att bli lite sorgsen varje gång jag hör den. Det känns ju mindra bra faktiskt! Att Eminem är bra och Rihannaär  grym visste vi ju redan, så denna låt kunde inte annat än att bli awesome! Synd bara att 'videon' är mindre awesome... typ skit, faktiskt.

Idag har jag jobbar 10-19:15 och sen blev det en afterwork-fika till 22. Trevligt sällskap gjorde att dagen avslutades bättre än bäst! Och att jag och Jenka kommer bli grannar om en vecka känns inte heller helt fel! Jippi!

Nu ska jag röja lite här hemma. Packningen måste packas upp.. fy fan va tråkit. Sen blir det en dusch! Om planerna imorgon går i lås jobbar jag 12-17, grillar med snygga brudar och får dessutom nattligt sällskap av en mycket het kille! Me like!

God natt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Älskat låten!! och håller med dig man blir lite nedstämnd men ändå på ett positivt sett :)

2010-06-29 @ 19:49:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0