"God morgon förresten"

"Nu jävlar händer det grejer!" fick jag imorse av syrran! Och vet ni vad det betyder? BEBIS! Hon var beräknad till idag faktiskt, men jag hade tippat på tisdag. Tycker definitivt att hon är för snygg och ser för fräsch ut för att föda! Men som hon sa "Man kan inte vara för snygg för att föda.." antar jag att hon hade rätt.

Bild på syrran för någon dag sedan.

Måtlåde-marathonet här hemma är i full gång. Uppe med tuppen för att fixa allt i tid, så att vi kan dra ut och sola resten av dagen. Pickinicka lite i det underbara vädret. Bra plan av oss båda.

Såhär ser det ut hos oss just nu: Jag i soffan och Micke i köket.

Gårdagen var jätte rolig! Hur trevligt som helst faktiskt! Det var personalfest (+ respektive och några polare) hemma hos Lotta igår, som jag kanske skrev? Minns fan inte. Och det var minst sagt lyckat! Jag tog det piano med min vinare och vi åkte hem först av alla, men det kommer fler gånger då jag och micke kan visa vad vi går för! "Är det nåt vi kan älskling, då är det att supa!" sa micke när han vaknade upp på soffan, troligtvis fortfarande full, för några månader sen.

Mimmis 18års fest. Kan vi inte supa så säg!? (no comments..)

God morgon förresten.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0