"god jävla morgon"

Ja, men god jävla morgon då! Tror ni inte att jag vaknade illamående och med uppsvälld mage? Måste ha blivit alldeles för "stark" mat för mig igår. Tog iallafullafall en omeprablablabla tablett as soon as possible efter att jag vaknat. Hoppas det går över snart. Suck.

Snart ska jag svida om och gå en promenad. Lite tricky att klä på sig för en powerwalk i detta väder. Ska man ha långärmat eller linne? Kortbyxor eller långbyxor? Hur varmt kommer det vara i solen? Hur kallt kommer det vara i skuggan? Jag har absolut inte tid för att bli sjuk nu! Och just det ja, apropå sjuk, imorgon ska jag till läkaren och ta lite blodprover och ekg. Äntligen!


Min snygga leopard-sportbh är ett självklart val iallafall, oavsätt väder.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0