"evigheter sen"

Hej hej hallå! Nu var det evigheter sen jag uppdaterade här känns det som! Kan inte annat än säga att jag har haft bättre saker för mig.. eller nja, kanske inte bättre, men andra saker har jag haft för mig. Om ens det..? Allvarligt talat så har jag inte haft lust.

Idag har jag jobbat, vilket (som vanligt) har gått galant. Micke var in och pussade på mig strax innan stäning, vilket uppskattades något fruktansvärt! Nu sitter han i Carlos nya audi och är på väg till norge för jobb. Tråkigt (som vanligt). Åh, saknar honom redan!


Jag har lite beslutsångest angående dagens motion.. Promenad utomhus, eller på löpbandet samt discoträning på maskinerna efteråt? Hmm.. Sånt som märks helt enkelt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0