"checkade schemat"

God morgon! Här sitter jag med mitt kaffe och är trött. För en halvtimme sen trodde jag att det var dags för en promenad, men då fick jag se att det är jag som öppnar idag! Oj oj! Tur att jag checkade schemat, för jag trodde att jag började 12:00. Well, ingen skada gjord. Ingen har ännu dött, och butiken kommer att öppnas i tid. Men tur var det väl att jag lyssnade på min klocka och gick up!? Nu måste jag fortsätta med maken och håret. Bye bye!


Som ni ser är jag inte särskilt pigg. Som vanligt..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

haha du ser sjukt trött ut, men även sjuukt söt, så det gör inget ;)

2010-06-22 @ 22:19:03
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0