"morron!"

Go morron, go morron! Som vanligt är jag sjukt trött såhär på morgonkvisten. Men det är det ingen som tar hänsyn till. Upp, upp och iväg. Jag skulle aldrig palla ett 7-16 jobb. Jag menar, tänk er själva att börja klockan 07:00 varje vardag!? Herregud. Nej, det är inte my cup of tea.

Idag är det heldag på jöbbet. Så efter det tänkte jag nog dra förbi hemmakväll och unna mig att köpa lite godis och bara jääääsa här hemma. Eller så åker jag till söderhamn. Eller så inte. Lutar mest åt inte faktiskt. No money, no funny. Skiter nog i godiset också om jag ska vara ärlig. Eller så inte.

To be continued.....

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0