"medicin... igen"

Imorse ringde läkaren till mig för att berätta mina provsvar. En sak som jag var tvungen att be om. Ska man inte få reda på sina prover utan att behöva ringa om det? Jag trodde det var en självklarhet att folk ville veta hur deras värden såg ut? Ja ja, nog om det. Doktorn skrev ut magkatarrs medicin... igen. Att mitt hjärta rusar och att jag får ont i bröstet så fort jag lägger mig ner på vänster sida grundade i magkatarr, ansåg han. För mina outbildade öron låter det helt fucking jävla insane! Men vem är jag att sätta emot en utbildad läkare? Vi får hålla tummarna på att det fungerar, och att mitt hjärta/bröst slutar härja.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0