"lite för sent"

Jag hatar att folk runt om mig har semester. Ut och festa en onsdag.. sånt kan man ju glömma. Eller nja, men iallafall när man jobbar öppning - stängning dagen efter. Har verkligen ingen lust att gå till jobbet med pannknack. Kalla mig tråkig, själv kallar jag det ansvar. Anyways.. dagen har vart helt ok. Make up store-tjejen kom och frågade om jag vill bli sminkad imorgon. Och det vill jag ju såklart! Hoppas det var pga att hon inte hade något att göra, än att hon tyckte min nuvarande sminkning var skit.

Skrivaren på jobbet är fortfarande trasig by the way.. Hoppas vi får en ny till på måndag. Annars är det kokta fläsket stekt!, typ.

Nu ska jag duscha och go to bed. Micke sitter på Söderhielmska och tar en öl. Lite för sent påtänkt för att jag skulle kunna haka på. Ja ja, får träffa honom i morgon ändå. Night!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Oh, spännande! Bild sen tack!

Och du, du är supersnygg, så det hade snarare att göra med att hon ville sminka en snygg fejja, istället för alla fulosar som springer där ibland ;)

2010-07-15 @ 09:58:29
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0