"idag jobbar jag"

Hur less blir man inte när man vaknar vid 05-tiden då? Och dessutom är man pigg. Inte upp och hoppa-pigg, men tillräckligt för att inte kunna somna om. Dessutom var det så varmt i sovrummet så hela jag var klibbig. Mysigt värre. Efter 1½ timme kunde jag go back to sleep.. för att vakna nästan med det samma av väckarklockan. Suck. Ja, värre saker har väl hänt, men man blir ju bara för less.

Idag jobbar jag 9:30 - 17, och sen raka vägen till optikern. Vi ska diskutera hur dessa veckor med linser har gått. Ska jag vara ärlig har jag inte använt dom varje dag. Och dom dagar jag har dom på mig längtar jag efter att ta ut dom. Jag ser liksom för bra nu för tiden, det gör så att jag får en lätt huvudvärk. Att man aldrig kan bli nöjd?

To do: Veckorapport, black c till bord, street till vägg, prismärkning av acc.

Over and out!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0