"hoppa i säng"

Strumpbyxorna satt som dom skulle, bara så att ni vet. Nu är jag hemma i lyan igen. Perra och jag snurrade runt på stan i drygt en timme. Synd att det var så smockat med folk på alla uteserveringarna för det hade vart nice att vila benen och fukta strupen. Det är tropiskt varmt ute måste jag få säga - 24,4 grader visar termometern.

Imorgon hoppas jag på skinande sol och vindstilla! För imorgon vill jag sola sola sola. Tatueringen gömmer jag bakom ett lager hudsalva, alternativt en tuptop. Perra är ledig och fri från barn och fruga imorgon, så honom ska jag tvinga med till närmsta sand- eller gräsplätt. Vi får se hur bra det går.

Dags att ta en dusch och sen hoppa i säng! Pratade med Micke alldeles nyss - han sitter på någon båt och är lite småfull. Good for him. Jag vill också sitta på en båt och vara full. Åh, jag saknar honom mer än vad ord kan beskriva.. Kanske denna bild kan beskriva hur mycket jag saknar honom?:

God natt!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: danne

bepanthen, + max solskydd funkade perfekt för mej:)

2010-07-11 @ 01:08:26
Postat av: KolliKajsa

hahaahah, fan vilken Kämpefin bild :D

2010-07-11 @ 11:23:01
URL: http://kajsahj.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0