"Helt amazing"

Nu tänker jag berätta för er hur ni får kajalen att sitta hela kvällen!
Det ni behöver är en svart kajal penna och en svart ögonskugga.

Börja med att lägga kajalen som vanligt i vattenlinjen, och sen trycker ni fast skuggan över den. Japp, där inne i ögat. Nej, jag är inte galen. Svårare än så är det inte! Det svider inte och det sticker inte. Det är helt amazing hur jävla bra det blir! Sitter garanterat hela kvällen.

Kanske är jag tusen år efter alla andra med detta, om inte - enjoy!

Jag ser helt crazy ut på bilderna - i know - men en del av er kanske inte fattar utan steg-för-steg bilder. Vem vet vilka som läser denna meningslösa klago-blogg? Tur att jag har höga tankar om er..

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: sis

haha!

men tack för tipset! jag har iaf aldrig hört det? o jag får ju aldrig kajalen att sitta kvar. big thanks! =)

2010-07-19 @ 20:16:22

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0