"halva året har ju gått"

Då var det dags att säga god natt. Ännu en dag som går mot sitt slut. Snacka om att dagarna rusar förbi. Helt plötsligt är vi inne i juli månad. Shit, mer än halva året har ju gått liksom! Ja ja, inte tänka mer på det nu.. då förvärrar jag nog bara min magkatarr.

Ja, min jääävla katarr... att det aldrig ska vara bra med den där magen. Uppsvälld och jävlig. Vaknar på morgonen och är "nöjd", men alltid (det slår fan aldrig fel ska ni veta) på kvällen så ser det ut som jag har gått upp 5kg! Fy fan.. Ja, då känner man sig inte sexig för fem öre! Men jag är ju hellre tjock och ser smal ut, än att va smal och se tjock ut. Vilket jävla i-lands problem hörrni. Tur att man har facet på sin sida iallafall.

God natt, fuckers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0