"good night"

Honungsmelonen är uppäten och filmen är tittad. Nu ska jag ta mig en härlig dusch innan det är dags för sängen. Är det fler än jag som har svårt att somna på kvällarna nu för tiden? Man fattar liksom inte att klockan är mycket när det är så ljust och varmt ute. Tur att man har en suverän rullgardin i sovrummet som gör det mörkt och svalt om nätterna (och om dagarna för den delen också. Lätt svalaste rummet i lyan!) så att man kan sova, och även få en reminder om att det faktiskt är natt. Jag behöver så mycket skönhetssömn jag kan få. Med stor betoning på skönhet. Och jaa, era fuckers, jag vet att jag utstrålar sex och beauty, men mycket vill ha mer.

Förresten, jag fick ett halsband av farsan från hans senaste resa:

Jag gjorde om det till ett armband. Kanon snyggt!

Good night, everybody!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0