"god natt"

Vi fick fem stora kartonger med nyheter idag på jobbet. Roligt, men stressande. Man vill ju passa på att ta alla kunder som kommer in (nu när dom äntligen skippar beachen), och samtidigt få upp alla prylar. Hur som helst köttade vi på och allt blev avprickat och uthängt. Eller nja, madame får vänta tills måndag. Ni måste komma in på måndag gott folk - så jätte mycket snygga saker vi kommer hänga! Hela butiken får sig en liten make over eftersom rean ska ner och nytt ska upp! Längtar!

Ikväll så slängde jag ihop lite chokladbollar till kaffet, göttans. Sen spöade jag Micke på kort ett par gånger innan han piskade mig. Strax blir det en dusch, och sen sängen. Jag har sovit på soffan några nätter nu, eftersom jag och micke har gjort slut.... eller inte! Jag sover bara som en påse skit i sovrummet, thats it. Me and my boy are very much inlove, suckers. Synd va? Jag menar; han är ju ett riktigt kap min man.

Nog snackat, god natt.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0