"gå till bilen"

Det blev ingen mjölk.. eller något annat som jag hade planerat att köpa för den delen heller. Ica Sohlbergs stängde ju 20, och inte 21. Vilket skit. Lyan är snygg, men kylen är inte så jäkla vacker. Jag skulle ju kunna gå bort till bilen, vilket tar typ 15 minuter en kvart, och sen handla på willys. På så sätt finns bilen här när Micke kommer och det finns även frukost till herrn imorgon. Men orkar jag gå till bilen för att handla lite mjölk, frukt och bröd? Njaaaee....?

Fast förresten! Willys kanske stänger 22, och inte 23? Gud, dessa sommarkvällar förvirrar mig. Det blir ju aldrig mörkt! Men vet ju fan inte när klockan är sent! Och nej, jag klagar inte.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0