"faktiskt inte dödstrött"

Idag är en bra dag. Ska göra massa skoj med min sambo. Eller nja, inget ovanligt skoj.. bara skoj, helt enkelt. Fast det är väl som vanligt det där - att vi skojar till det en massor. Men fan, det här skulle inte vara ett vitsigt inlägg. Typiskt.

Hur som helst, klockan är strax efter nio just nu och jag är faktiskt inte dödstrött. Hurray! Eftersom jag inte lyckats få kontakt med Sofie vet jag inte om vi fortfarande ska ses. Så bäst att göra sig iordning ändå. Carpe diem, inte sova bort hela förmiddagen.

Well, just nu hade jag inget mer att dela med mig. Inga smaskiga hemligheter, inga snuskiga felsägningar.. no nothing. Så jag säger over n out för tillfället!

En bild får ni också så att ni inte glömmer hur jag ser ut:

Tjing!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0