"en kall dusch"

Nu är jag hemma och duschad, äntligen. Hann knappt få av mig kläderna innan jag skyndade in i en kall dusch! Även om det är svalar på jobbet än vad det är ute så blir man klibbig. Men nu är jag fresch!

Om cirka fem timmar kommer Micke hem och pussar på mig! Och som jag har längtat! Jag ska göra mitt bästa för att hålla mig vaken. Och om jag somnar ska jag göra mitt bästa för att inte se ut såhär:

Hur lär man sig att sova snyggt? Inte fan skulle jag bli sugen om jag klev in i sovrummet och min pojkvän låg med öppen mun och flåsade? Precis som jag gör på bilden. Skulle ni bli det? Well, inte jag iallafall! Haha, vilka hemska problem jag har att handskas med?

Just precis i detta nuet sitter jag i soffan och bloggar och dricker ett glas O'boy. Undra hur mycket socker det är i ett sånt glas.. bäst att inte ta ett till. Strax ska jag plocka undan lite här hemma och efter det boka ny tvättid och sedan (eventuellt) promenera bort till affärn och handla mjölk.

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0