"candystore"

Mitt humör tog en helvändning och plötsligt blev jag supersugen på godis! Mumma! Det här är typiskt mig, humöret som svänger upp och ner.. Det har jag garanterat fått från min mamma. Fast just nu svänger humöret eftersom jag har pms. Humöret blir liksom helt instabilt. I ena stunden vill jag gråta, och i nästa brister jag ut i skratt. Well now, gotta go to the candystore.

Jag är inte en sådan person som måste vara med polare hela tiden. Jag gillar faktiskt att sitta hemma själv, det är inget som stör mig. Jag har många vänner, och jag har min familj. Så att jag sitter här hemma ensam har inget med mina nära och kära att göra. God damn people, i've got friends! Don't ya'll worry!


"Welcome to the candyshop.."

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0