"Avundsjuk va?"

Hello everybody! Idag har jag jobbat och slitit från 9 till 19. Härligt elin! Pepp pepp! När jag kommer hem ser Micke lite lurig ut och säger att jag ska kika bakom kartongen. Och gissa vad som fanns där! Han är ju helt otrolig min man! Medans jag jobbade hade han köpt ett par sandaler till mig, och ett par super hotta träningsskor!! Är jag lycklig or what!? Dessutom hade han beställt biobiljetter till nya Twilight filmen, som vi alltså nyss kommit hem från. Den var jätte bra. Så först jobba, sen träna i nya skor, sen se på ny film i nya sandaler. Men äh, är väl inget nytt att jag har en sån underbar pojkvän! Avundsjuk va? (..fast det var väl ingen nyhet det heller.)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen sova sova sova. Imorgon är det jag som öppnar på jobbet. Och hey, kom in och checka in vår rea vettja! 50% på massa snygga smycken! You wont be dissapointed. ..eller hur fan det stavas.

God natt! (bilder på mina nya snygga skor kommer imorgon)

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Andrea

Är inte ett dugg avundsjuk, för jag unnar dig det! :)

PUSS min snyggsmula!

2010-07-02 @ 12:39:56
URL: http://elffors.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0