Spinning and salad.

Imorse 11:45 körde jag ett spinningpass. Och fy fan va jobbigt det var!
PURE PAIN! Är fortfarande helt slut i kroppen. Men det är skönt att ha gjort det. Det är ju alltid jobbigast i början.. Har inte tränat på väldigt länge! Well well, efter passet kom Perra och Gard hem till min och mickes ljuvliga lya! Jag fick träffa lilla Ida på 5 månader, äntligen! Att Perra och Ullis har en liten tös är fortfarande svårt att haja! Nu ska jag dra en tango med dammsugaren.. Synd att inte Micke var hemma, han hade jag hellre 'dansat' tango med! Bästa dansaren! 


Såhär ser jag ut idag. Bad hair day resulterar i mössa.

-Stop beating me to the punch!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0