Frozen in fashion.

Som jag trodde så vaknade jag med träningsvärk! Härligt! Men varför jag vaknade utan väckarklockan var mindre härligt.. Jag vaknade för att det var så jävla kallt i sovrummet! Vi måste verkligen fixa fönstren där inne. Iallafall, jag kom att tänka på alla kläder man måste ha på sig i denna vintriga kyla. Speciellt mössor. Jag tycker att det kan vara så sjukt svårt att hitta den där rätta modellen som man trivs i.. som man ser bra ut i. Keps, hatt, björnfitta, basker, cowboyhatt, badmössa, turban. Vilken är rätt för just dig? Jag gick upp på vinden och kollade igenom mina huvudbonader. Ingenting värt att nämnas. Förutom, en pälskeps! Eftersom jag själv inte kommer använda den slängde jag ut den på tradera.com! http://www.tradera.com/Palsmossa-i-kepsmodell-PALS-MOSSA-KEPS-VINTAGE-BLOGG-TREND-auktion_105405945 Helt klart värt en titt! Och personligen så tycker jag faktiskt att den är hur tuff som helst. Dock inget för mig.

        

-When will waiting for the one... be done?


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0