Time for tears.

Blotta tanken på att Micke ska köra bil till norge nu tårar mina ögon. Usch, det är glashalt ute och snön yr åt alla håll och kanter. Jag försöker intala mig att det kommer gå bra. Att det inte var sista gången jag hörde honom säga "Jag älskar dig!".. När han och Carlos i torsdags körde på E18 var det en bil som körde om och ja, sladdade till i alldeles för hög hastighet, in med nosen i räcket och snurra ett varv. Usch, it gives me the creeps. Själv sitter jag tryggt i lägenheten, dricker mitt kaffe och äter en banan och en smörgås. En dag som denna brukar jag kura ner mig i soffan med lite godis och ett paket näsdukar. Men idag ska jag spinna 16:30. Känns jävligt läskit det med faktiskt. Vi får se om jag överlever.



-It's gonna take a little bit more than that to scare me after what i've been through.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: av

fin blogg



later aligator

2010-02-21 @ 18:39:52
URL: http://avos.blogg.se/
Postat av: Sofie

Usch inte kul! Ja vet hur det är när man sitter och inbillar sig en massa saker! Men det går bra det där! Det måste det göra!

Ha det bra snygging! :)

2010-02-21 @ 23:42:59
URL: http://evasofiekristina.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0