Surprisingly splendid.

Mötet imorse var helt klart över förväntan! Riktigt bra att jag gick på det. Efter mötet stapplade jag över dom isklädda gatorna till Pyret. Vi drack lite te och surrade om allt mellan himmel och jord. Mycket trevligt. Sen har jag kikat lite i stan.. Såklart hittade jag tusen saker jag vill ha, men inte har råd att köpa. Eller råd och råd, jag har bra diciplin på mina slantar denna månad. Och gravid är jag inte heller, så nu kan alla vänliga själar sluta säga "Men du kanske är gravid?" varje gång jag är lite deppig eller mår illa. Well now, time to make something to eat. Slänger ut en såkallad dagens outfit-bild, samt vakthunden Eddie.

 

-If you love someone and you break up, where does the love go?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Carro

Svar: Jaaadu Haglund. Haha, vafan är detta? Den här veckan är riktig pissig för mig, tenta och flera examinationer. Next week?

2010-02-22 @ 16:26:17
URL: http://idacarolinesjogren.blogg.se/
Postat av: sis

Hm ja det kan man ju undra?? Tänkte på slutcitatet :P

2010-02-22 @ 16:34:57
URL: http://lifeofbeaa.blogspot.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0