Saturday skid.

När man jobbar för första gången på vad som känns som en evighet är det lätt att man blir lite ringrostig. Jag var en gnutta nervig när jag klev in genom dörrarna. Men icke sa nicke! Det gick galant dom få timmarna jag var där! Hurra! Så jobbet gick bra, nu vidare till körningen hem.. Jag hade fått låna Audin (Mmm, snyggingen!) den här gången. Och ja, vad ska jag säga om vårt förhållande? Det är intensivt. Jag älskar att trycka plattan i mattan när vi får en stund för oss själva. Vägen från valbo till gävle såg jätte fin ut. Att det var halt var inget problem tyckte jag och kikade på antisladd symbolen. Drog förbi alla jävla blockmongon som körde 70km/h, och låg i omkörningsfilen i cirkus 120km/h. Vilket är normalt en vacker eftermiddag som denna. Dock bromsade bilarna framför mig in hastigt och klämde in sig i högerfilen. "Idioter!" tänkte jag. Men idioten var nog jag. När jag pressade upp i hastighet igen började anti-fucking-jävla-sladd-lampan att lysa som en satans strobelight! Audin for höger.. vänster.. höger.. Ja, ni fattar. Tur att man tog det piano och agerade rallyförare. Skulle inte vart så roligt att köra in i bilarna till höger som man just kört om.. Eller i biljäveln framför som bestämt sig för att sakta in. Anyways, hem kom jag och där väntade en het karl i duschen på mig. Och efter det blev det en mycket god lördagsmiddag med tillhörande mys. Förresten, vi skottade fram min andra kärlek också. Verkade som att saaben ville leka kurragömma. Tur att Håkan "Esset" Palm inte förstår hur han ska gå in på min blogg, och kan därmed inte se den hemska bilden på skönheten. Startade på första försöket också gjorde den också! Varm och go på nolltid.

 

-All cats look the same in the dark.


Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0