Dashing design.

Aloha kakahiaka! Eller som vi säger here in sweden; god morgon! Jag har inte sovit ett jävla dugg inatt, men är ändå på ett förvånadsvärt bra humör! Igår fixade Billy min design här på bloggen! Sweet! Vad tycker ni? Och angående snygg design och fula fiskar.. Fan va skrattretande vissa människor kan vara. Haha, patetiska. Älskar mina och mickes backstabbing-samtal som vi brukar ha. Eller backstabbing? Tror att personen vet hur luggen ligger, och vad vi tycker. Dubble sweet! Anyway, tack än en gång för designen Billy! High five!

-You can't swing a Fendipurse without knocking out five losers!

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: canez

Hejsan, tänkte bara informera om min nya blogg, där hittar du massor av användbara tips :) titta gärna, men innan du lämnar kan du väll skriva en kommentar om vad du tyckte? Ska jag förbättra något ? Puss caanez <3

2010-02-10 @ 19:11:30
URL: http://caanez.blogg.se/
Postat av: sagha

följa varandra med bloglovin?:)

2010-02-10 @ 20:29:54
URL: http://ibeliveinyou.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0