Chili chicken.

Men satan i gatan vilken lunch jag tillagade nyss! M-m-mm! Köpte en ny krydda igår "chili explosion", och den kan jag verkligen rekomendera! Stekte på en kycklingfilé och krydda utav bara helvete. Kokade bulgur. Sköljde tomater och öste på lite bea. Smarrigt värre! Kyckling är så grymt gott! Knullar i munnen!
Idag är det ju fettisdagen, semlans dag, men jag tror nog att jag skippar att käka någon faktiskt. Vems påhitt var det att göra en tisdag till semmeldagen? Förresten, idag är det ju dessutom typ 7 år sen jag piercade tungan. Intresseklubben antecknar va? Dagens promenad är avklarad och ikväll är det spinning. Nej, nu är det dags för kaffe mit milk! Over and out.

        

-What came first - the chicken or the sex?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.
Postat av: Anonym

Hallå där!

Du har väl inte missat tävlingen där du kan vinna hela 1000 kronor i valfri butik? Japp du hörde rätt! Kom in och gör det du kan för att vinna. Glöm heller inte att det är nytävling varje vecka och alltid priser över 1000 lappen! Vi ses på bloggen!



Om du vill veta när alla tävlingar och liknande är kan du följa mig med bloglovin så du inte missar någon av dina favoriter!

2010-02-16 @ 19:23:40
URL: http://sandera.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0