Babies and birthdays.

Provade att träna på Sats imorse med Mr. Mmmm. Gick hur bra som helst faktiskt! Underbart när man känner att det går hästlängder över förväntan. Jag lyfte inga vikter, utan stod på löpbandet i 60. Fy fan vilken bra kondis jag har fått efter alla dessa spinning timmar. You go girl! Ja ja, enough about my fabulous selfe. Min pojkväns systers trolovade har fyllt 30+ i veckan, så familjen olsson/haglund på två pers drog över på fika! Ibland när man är där inbillar jag oss att vi vill ha barn. Oftast så slutar den fantasin så fort Amra blir ledsen. Nej, nu ska jag duka bordet för en middag som cocken här hemma lagat! Lite sådär alla hjärtans mys blir det redan ikväll.



-When it comes to love.. is it smarter to follow your head or your heart?

Om du inte har något snällt att säga, säg ingenting alls.

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0